2010. február 16., kedd

#14


Todd: Állj Sam! [felemelt hanggal, mert Sam még mindig beszél] Nem tudom, hogy miről beszélsz!
Samantha: Nem tudom! [elpityeredik] Úgy szégyenlem magam és annyira sajnálom, hogy elcsesztem az életed!
Todd: [Samre néz, tanácstalanul fejetráz]
Todd: [kis idő múlva higgadtan] Nem hiszem, hogy elcseszted az életem.
Samantha: [pityereg] De, nagyon elcsesztem. Én voltam!
Todd: [mentegetőzve] Nincs elcseszve!
Samantha: [pityereg] De el van!
Todd: [lazán] Nem is olyan rossz!
Samantha: [pityereg] Nem láttad Wes kocsiját. Ha én nem lennék, Te járnál olyannal!
Todd: Oké! Elég!
Samantha: [egész más hangnemben] Értesz a sebváltóhoz?
Todd: Samantha, kérlek! Tudom, hogy azt hiszed Te mozgatsz minden szálat, de nem vagy Isten, nem Te irányítod a világot!
Samantha: [beletörődve] Ez nagyon kedves Todd, de nem igaz!

Forrás: Nem ér a nevem 2x15: Todd munkája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése